• In het verleden hadden we het papieren Blauwe Boekje. Op deze pagina vind je alle informatie die voorheen in het Blauwe Boekje stond, en die ook gedeeld mag worden zonder privacy issues.

    Heb je vragen of opmerkingen, laat het dan weten bij het bestuur. Zij kunnen je doorsturen naar de juiste persoon of misschien de vraag/opmerkingen zelf afhandelen.

  • Commissies

    Technische Commissie (tc@be-quick.nl)

    • Joyce van de Leest
    • Mirjam Kosterman
    • Angela van Schijndel
    • Marleen Bouwmans
    • Jody Roovers
    • Peter Lof 

    PR Commissie (pr@be-quick.nl)

    • Marli van der Biezen
    • Loes Verrijt
    • Ralph van Roosmalen

    Commissie Materiaal en Onderhoud (onderhoud@be-quick.nl)

    • Tini Henst
    • Johan Heijmans
    • Hans Clement
    • Nico van der Doelen

    Kantine Commissie

    • Els van der Leest
    • Henrion Roovers
    • Marga Ruijs

    Jeugd Commissie (jc@be-quick.nl)

    • Jose Langens
    • Ellen Dirks
    • Isabel van Amelsvoort
    • Linda van de Akker
    • Melanie van Nistelrooij
    • Wendy van Bergen

    Commissie Kampweek

    • Karin van Lith
    • ?

    Commissie Sponsoring (sponsoring@be-quick.nl)

    • Fieke van der Biezen
    • Theo van der Biezen
    • Els van der Leest

    Kleding coördinators

    • Laura Kerkhof

    Ledenadministratie

    • Nanny Kerkhof
  • Contributies

    Simone van den Heuvel (penningsmeester@be-quick.nl)

    Bankrelatie

    Rabobank Bernheze-Maasland, NL38RABO0137594356

    Contributies

    • Welpen t/m 7 € 80,00
    • Pupillen 8 t/m 12 € 110,00
    • Aspiranten 13 t/m 16 € 120,00
    • Junioren 17 t/m 18 € 150,00
    • Senioren (>19) € 180,00
    • Recreanten € 90,00
    • Trimsters € 75,00
    • Inschrijfgeld nieuwe leden € 12,50

    Contributie bij voorkeur per automatische betaling (per jaar, half jaar of kwartaal). De penningmeester zal dit graag voor u regelen. De contributie kan alleen handmatig betaald worden in overleg met de penningmeester.

  • Arbitrage

    Coördinator scheidsrechters/cursussen e.d.

    • Mijntje Roefs

    Inplannen scheidsrechters/verdelen wedstrijden

    • Henrion Roovers
  • Diensten

    Coördinator dienstensysteem

    Wanneer je wilt wisselen van dienst, van scheidsrechter naar kantine/poetsen of andersom neem dan contact op met de coördinator dienstensysteem.

    • Jesssica Kradolfer/Aldo Rus

    Inplannen poetsen

    • Wilma Gabriëls

    Inplannen zaalwacht

    • Vacant

    Inplannen kantinediensten

    • Vacant

    Kantinediensten en IVA Certificaat

    Alle vrijwilligers die bardienst draaien moeten een IVA certificaat hebben. Dit kun je halen via onderstaande website en dit neemt ongeveer 20 minuten in beslag. Je krijgt een stukje tekst en een filmpje en daarna moet je 20 vragen invullen. Als je er 16 goed hebt krijg je het certificaat toe gemaild. 

    www.nocnsf.nl/iva

    Vul bij e-mailadres barverantwoordelijke info@be-quick.nl in, en bij naam barverantwoordelijke Tini Henst of Maurice Ruijs. Als de barvrijwilliger slaagt gaat er een certificaat naar Be Quick. Wij printen dat en leggen dat in de map in het Duintje.

    Als er vragen zijn kan men contact opnemen met: Eric Langens.

  • Algemene Informatie

    Op de website en/of op onze facebook vind je altijd de laatste versie van de statuten, huishoudelijke regelement en het algemeen beleidsplan. Daarnaast hebben we beleidsplannen op het gebied van kleding, team indeling en trainingsinspanningen. 

    Huishoudelijk reglement

    Alle leden van Be Quick dienen zich te houden aan het huishoudelijk reglement. Dit reglement vind je op .

    Kampioenschappen

    Wanneer jeugdteams kampioen worden, worden zij gehuldigd door de leden van de jeugdcommissie. De leiding van de jeugd teams hoeft de jeugdcommissie hier verder niet over te informeren.

    Wanneer seniorenteams kampioen worden, moet de leiding of aanvoerster het bestuur tijdig informeren. Het bestuur zal de kampioenswedstrijd bijwonen en de speelsters en coaches een kleine attentie overhandigen.

    Rokjes

    Alle leden van Be Quick, zowel de jeugd als de senioren, spelen in dezelfde rokjes. Deze rokjes dien je zelf aan te schaffen. De rokjes zijn te koop bij Van Tilburg in Nistelrode. We hebben met Van Tilburg, een van onze sponsoren, goede prijsafspraken kunnen maken over deze rokjes. Be Quick leden krijgen korting bij Van Tilburg. We proberen regelmatig een ruilochtend/middag te plannen zodat leden kleding kunnen ruilen/verkopen.

    Trainingspakken

    Voor de aanschaf van trainingspakken kun je terecht bij Van Tilburg uit Nistelrode. Jeugd- en seniorenleden kunnen zelf bij Van Tilburg een pak kopen, en eventueel verschillende maten passen. Daarnaast kan Van Tilburg de nieuwe trainingspakken ook goedkoper leveren. We proberen regelmatig een ruilochtend/middag te plannen zodat leden kleding kunnen ruilen/verkopen.

    Merchandising

    Als bestuur van Be Quick waarderen we het wanneer leden merchandising, zoals truien , sjaals, etc. maken om Be Quick te promoten. We verwachten wel dat leden dit eerst met het bestuur bespreken. Daarnaast gaan we er vanuit dat de leden geen winst maken en alle verantwoordelijkheid op zich nemen wat betreft logistiek, service, etc. Het gaat hier dus niet om ouders die een bedankje maken voor de leiding aan het eind van een seizoen. Het gaat om merchandising waarbij meerdere teams betrokken zijn.

    Mochten externe personen/organisaties merchandising van Be Quick maken, dan moeten ze dit altijd eerst ter goedkeuring aan het bestuur van Be Quick voorleggen.

    Korfbalpalen en -manden

    Voor de aanschaf van palen, korfbalmanden en dergelijke kun je terecht bij Tini Henst.

    Website en social media

    Onze website heb je al gevonden. Hier kan iedereen opzoeken hoe het met onze vereniging staat. En als je een verslag, foto, etc. op de website wilt plaatsen kan dit ook. Ga eens kijken... alle post is welkom! Aanleveren via pr@be-quick.nl. Ook heeft Be Quick een Facebook, Twitter en Instragram account, zie de links aan de onderkant van deze pagina. 

    Activiteitenkalender

    Houd de website en Facebook in de gaten voor een actueel overzicht van de geplande activiteiten zoals de ledenvergadering, bingoavond jeugd, etc. Meld je activiteit aan bij pr@be-quick.nl

    Onderhoudswerkzaamheden

    De commissie Materiaal en Onderhoud zorgt ervoor dat alles op en rondom ons sportpark er netjes uit blijft zien. Zij zorgen voor de accommodatie maar ook voor de materialen, zoals ballen, pionnen, korven et cetera. Mocht je dus merken dat er bijvoorbeeld materialen kapot zijn, de lamp in het toilet kapot is of dat je materialen te kort komt, meld dit dan bij een van de commissieleden. Pas als zij er vanaf weten, kunnen zij er wat aan doen!

    Aanspreekpunt Materiaal en Onderhoud: Johan Heijmans.